Телефони для консультацій:

(044) 279-65-49
Національна спілка театральних діячів України / National Union of Theatre Artists of Ukraine
Включайтесь у спілкування!
Відкриваючи цифрові можливості

Митцям сьогодні відкриті великі можливості як з точки зору технологій, так і з точки зору міжнародної співпраці. Втім, для того, щоб бути ефективним партнером, потрібно завжди вдосконалюватися та опановувати нові технології.

Саме під таким гаслом з 5 лютого по 12 березня 2018 року за підтримки Національної спільки театральних діячів України відбулась серія вебінарів “Цифрові можливості для театрів”. Її автор та ведучий – Богдан Головченко, керівник літературно-драматургічної частини в Миколаївському академічному українському театрі драми та музичної комедії.

Богдан Головченко прокоментував потребу такого проекту вичерпно і просто:“Головне у цьому проекті – зацікавити цифровими можливостями діячів українського театрального простору”.

Серія складалася з 6 вебінарів. Тривалість кожного в  середньому 30 хвилин. Щоразу в прямих ефірах розглядалися нові питання: менеджмент, маркетинг, комунікація, автоматизація бізнес-процесів, зміцнення якості взаємодії команд.

Вебінар №1. Trello як інструмент планування. 5 лютого 2018

Цифрові інструменти дають велику мобільність коли потрібно оперувати значними обсягами інформації. Trello – цифрова дошка, що втілює методологію канбан і дозволяє комунікувати, планувати діяльність, збирати та оброблювати ідеї в команді. Цей гнучкий сервіс дозволить мати централізований доступ до знань та тримати в курсі подій всіх учасників проектів.

Театрам та окремим проектам Trello дає можливість ефективно працювати у команді незалежно від того, де знаходяться її учасники.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=TY8aLYrMJPc

 

Вебінар №2. Google продукти для театру. 12 лютого 2018

З тотальним проникненням Інтернет-покриття митці отримали змогу відмовитися від значних об’ємів паперу та зайвих дій. Хмарні продукти компанії Google дозволяють створювати, оброблювати, зберігати та поширювати багато видів мультимедійної інформації (текст, графіка, фото, відео, аудіо, 3D). Маючи на озброєнні широкий спектр інструментів для планування та комунікації, ми можемо сфокусуватися на процесі створення сучасного культурного продукту, замість того щоб витрачати час на підтримку старих методів.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=bIFZs1AVdhQ

 

Вебінар №3. Google Analytics, Google Alerts, Google My Business. 19 лютого 2018

Цифрові перетворення – не лише електронний документообіг. Бізнес (театри в нашому випадку) отримав отужні засоби як для взаємодії з глядачам через пошукові мережі, так і для відслідковування поведінки відвідувачів їхніх сайтів.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=h_cyxq1yqLM

 

Вебінар №4. Маркетинг театру в соціальних мережах. 26 лютого 2018

Багато користувачів, особливо молодь, проводить час в соціальних мережах. Як театри можуть знаходити там свою аудиторію та доносити до неї інформацію про себе? Про це та деякі загальні питання маркетингу в соціальних мережах ми говорили на цьому вебінарі.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=3hwUVV5vKr8

 

Вебінар №5. Email розсилки. Концепція, стратегія, інструменти. 5 березня 2018

Електронна пошта – один з перших видів цифрової комунікації. Театр може використовувати електронну пошту не тільки для спілкування з глядачами, а й  для перетворення їх у своїх агентів впливу. Як? Детальніше у цьому вебінарі.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=U2vuAYJl7m0

 

Вебінар №6. Appear.in, IFTTT, RealtimeBoard та інші інструменти автоматизації

Щодня в мережі виникає багато стартапів. Деякі з них допомогають проектним менеджерам, дизайнерам, маркетологам та продюсерам краще співпрацювати. Такі інструменти не потребують великих інвестицій часу на вивчення та фінансів на придбання ліцензій, але вони стануть в нагоді у будь-якому театральному проекті.

Посилання для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=9fBC_DKTgVk

Загалом в проекті взяли участь 56 учасників з багатьох міст України.

Основний акцент всіх вебінарів: театральні діячі можуть стати гнучкими, ефективними та відкритими для світового культурного ринку. Для цього є всі передумови. Потрібно тільки зробити перший крок до цифрових можливостей…