Телефони для консультацій:

(044) 279-65-49
Національна спілка театральних діячів України / National Union of Theatre Artists of Ukraine
Включайтесь у спілкування!
Осіння школа «Театр в місті: як побудувати ефективну комунікацію» (2023)

Національна спілка театральних діячів України у партнерстві з Національним академічним українським драматичним театром ім. М. Заньковецької оголошує набір на Осінню школу «Театр в місті: як побудувати ефективну комунікацію» для PR-, SMM-менеджерів та завлітів театрів

Дати: 23-25 жовтня 2023 року

Місце проведення: м. Львів, Національний академічний український драматичний театр ім. Марії Заньковецької (вул. Лесі Українки, 1)

ДЛЯ КОГО:

  • Театральних PR-, SMM-менеджерів/-ок;
  • Завлітів/-ок театрів;
  • Фахівців/-чинь інформаційних відділів;
  • Тих, хто будує і реалізує комунікаційні стратегії театрів.

ЛЕКТОРКИ та СПІКЕРКИ:

Наталка Барбір – спеціалістка з брендингу та диджитал-маркетингу, співвласниця студії маркетингу та дизайну Must (м. Львів).

Діана Груць – PR-фахівчиня, Head of PR юридичної компанії Main Business Partner, понад 6 років досвіду в PR, 1000 + згадок в українських та міжнародних ЗМІ.

Стефанія Олійник – музикознавиця, кандидатка мистецтвознавства, музична критикиня. Авторка подкастів Radio SKOVORODA про класичну музику («Привіт опери», «Соломія брава») та статей для багатьох видань України, Польщі, Німеччини. Досвід роботи охоплює менеджмент, комунікації, продюсування проєктів у сфері культури, освітню та наукову діяльність.

Ольга Пужаковська – директорка – художня керівниця Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки, театральна менеджерка, культурологиня, членкиня ЛММГО «Мистецька майстерня “Драбина”», співзасновниця Першої сцени сучасної драматургії «Драма.UA».

ЗОСЕРЕДИМОСЯ НА ТАКОМУ:

  • Сучасний бренд театру – ціна та цінність.
  • Розробка бренд-стратегії та комунікаційної стратегії.
  • Пошук дійсно своєї цільової авдиторії.
  • Канали комунікації та вимірювання їхньої ефективності.
  • Ключові принципи комунікаційної стратегії на прикладі м. Львова.
  • Принципи сучасних комунікаційних прийомів.
  • Дієві інструменти пітчингу подій для залучення лідерів думок та ЗМІ.
  • Налагодження якісної роботи команди та розподіл функцій з огляду на обрані пріоритетні канали взаємодії з глядачем.
  • Практичні кейси театрів.

Ми запросимо 16 учасників/-ць.

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

  • Школа тільки для працівників/-ць театрів усіх форм власності;
  • профіль роботи відповідає темі Школи.

Умови участі: участь у заході безкоштовна; проїзд та харчування учасників здійснюється за власний рахунок; проживання – за рахунок приймаючої сторони.

Останній термін подання заявок – 6 жовтня 2023 року (дедлайн – 18:00)

Для участі у Школі необхідно заповнити анкету-заявку: https://forms.gle/8uRzvynAJLvnqZhv5

Склад учасників буде оголошено після 12 жовтня 2023 року.

Контактна особа: Ольга Байбак (044 279 65 49)