У Львові відбулася Осіння школа НСТДУ «Театр в місті: як побудувати ефективну комунікацію» для PR-, SMM-менеджерів та завлітів театрів. Проєкт заснований Головою НСТДУ Богданом Струтинським у 2016 році. Партнером цьогорічної школи став Національний академічний український драматичний театр ім. Марії Заньковецької, в приміщенні якого і проходила школа.
Для проведення семінарів, лекцій та воркшопів були запрошені:
На адресу організаторів надійшло 42 заявки. При відборі звертали увагу на основну діяльність у театрі, мотивацію та очікування заявників, з деякими спілкувалися в телефонному режимі, якщо треба було уточнити якусь інформацію. У результаті було відібрано 20 учасників та учасниць:
Першого дня відбулася реєстрація і знайомство учасників. На школі зібралися представники театрів аж з 12 міст країни: Львова, Києва, Дніпра, Харкова, Одеси, Івано-Франківська, Коломиї, Хмельницького, Ужгорода, Сум, Запоріжжя та Рівного. Першу лекцію провела Наталія Барбір. Учасники дізналися про те, що таке сучасний бренд театру, його ціну та цінність, про пошук дійсно своєї цільової авдиторії, про важливість розробки бренд-стратегії та комунікаційної стратегії театру. Важливою темою для обговорення була про канали комунікації та вимірювання їхньої ефективності. Наприкінці лекторка провела воркшоп SWOT. Учасники аналізували роботу свою закладів, записували у блокноті їхні можливості і ризики, сильні і слабкі сторони. А далі бажаючі ділилися з досвідом з присутніми, давали один одному цінні поради, лекторка робила зауваження по кожному театру, на що варто у першу чергу звернути увагу.
На другий день відбулися лекції та воркшопи від Діани Груць. Учасники розбиралися в ключових принципах комунікаційної стратегії (цілі та завдання), для чого потрібен бренд театру, для чого/для кого і як його створювати. Вчилися визначати цільові аудиторії в своїх театрах, розбирали принципи сучасних комунікаційних прийомів, шукали дієві інструменти пітчингу подій для залучення лідерів думок та ЗМІ. А також обговорювали як працювати (запрошувати, писати листи, формувати анонси і релізи тощо) з журналістами, аби вони були зацікавлені прийти на подію в театр. Піднімали тему важливості ведення аналітики, розбирали на прикладах тональність написання текстів, зокрема у соцмережах, розмірковували про конкурентів і як з ними взаємодіяти.
На третій день відбулися лекції від двох лекторок. Спочатку Ольга Пужаковська поділилася своїм досвідом як Львівський театр імені Лесі Українки став брендом. Потім Стефанія Олійник розповіла про канали комунікації (зовнішні і внутрішні) та як налагодити якісну роботу PR-команди, розподілити функції з огляду на обрані пріоритетні канали взаємодії з глядачем (соціальні мережі, публікації в ЗМІ, інфоприводи тощо).
Дякуємо лекторкам за те, що поділилися своїм досвідом, влучними порадами і цінними знаннями, а учасникам за бажання пізнавати, вчитися і удосконалюватися у своїй професії. Дякуємо за гостинність Національному театру ім. М. Заньковецької.
Відгуки учасників можна буде незабаром переглянути на нашій сторінці в YouTube.