11 п’єс для дітей та підлітків створених в рамках першої Лабораторії драматургії НСТДУ
- Дмитро ТЕРНОВИЙ “КРИЛО МЕТЕЛИКА”. Вікова аудиторія: 7+. Відкрити.
- Про драматурга: ініціатор та куратор освітнього проекту «Театральне вікно до Європи». Лауреат міжнародних та національних конкурсів драматургії.
- Ганна УСТИНОВА “САНЯ”. Ганна Устинова (м. Київ). Вікова аудиторія: 12+. Відкрити.
- Про драматурга: 2017 року її п‘єса «Добрі сусіди» увійшла до короткого списку Тижня актуальної п‘єси. 2018 року за п’єсою Ганни відбулась прем‘єра вистави «Ковчег» у київському театрі-студії «Маска».
- Олена КІРІЧЕК “ВІКНО З ВОГНЕМ”. Вікова аудиторія: 14+. Відкрити.
- Про драматурга: випускниця Київського університету культури і мистецтв (кафедра іноземної філології та перекладу). Співпрацювала та брала участь у фестивалях: «ГОГОЛЬФЕСТ», Одеський міжнародний кінофестиваль та «Кіноскрипт». Асистент продюсера в кіно: «Номери» (2019) – реж. Олег Сенцов; «Заповідник Асканія» (2018) – реж. Андрій Литвиненко; «Герой мого часу» (2018) – реж. Тоня Ноябрьова та ін.
- Ярослава ТЕРЛЕЦЬКА “ПАН ЧИМЕРНИК” . Вікова аудиторія: 7+. Відкрити.
- Про драматурга: народилася в Івано-Франківській обл. Вивчала німецьку філологію і філософію в Чернівецькому університеті, далі навчалася в Штутґарті, Тюбінгені, Берліні. Авторка книг “Зелена бляшанка” та “Різдвяний янгол” (спільно з Галиною Петросаняк). У перекладі Ярослави з німецької мови в Україні вийшов “Календар душі” Рудольфа Штайнера.
- Лєна ЛЯГУШОНКОВА “ЧАПАЄВ І ВАСИЛІСА”. Вікова аудиторія: 15 +. Відкрити.
- Про драматурга: історик за освітою, драматургиня за покликанням. Учасниця фестивалів Тиждень актуальної п’єси і Drama. UA. За її п’єсами вже поставлені вистави у Дикому театрі, Молодому та Львівському театрі ім. Лесі Українки.
- Наталя БЛОК “МІСТО ЗА ШПАЛЕРАМИ”. Вікова аудиторія: 5+. Відкрити.
- Про драматурга: українська даматургиня, режисерка, постійна учасниця та кількаразова переможниця всеукраїнських та міжнародних фестивалів драматургії «Лютий-Февраль», Drama. UA, «Тиждень актуальної п’єси». Щодо осаннього 2019 року була кураторкою дитячої програми Тиждень ДРІБ.
- Ігор Білиць “ЇЖАЧОК-НІНДЗЯ”. Вікова аудиторія: 3+. Відкрити.
- Про драматурга: Вихованець КНУТКіТ ім. Карпенка-Карого, режисер, актор, та віднедавна – драматург. Засновник Білиць Арт Центр. Режисерська робота Ігоря «Як вкрасти коня» – вистава-учасниця ІІ Всеукраїнського фестивалю недержавних театрів «Відкрита сцена» 2019.
- Катерина ЛУК’ЯНЕНКО “ЗУБАТА ВТРАТА”. Вікова аудиторія: 4+. Відкрити.
- Про драматурга: Працює в Київському академічному театрі ляльок. Навчається в аспірантурі (PhD) в Київському національному університеті театру, кіно і телебачення ім. Івана Карпенка-Карого (кафедра мистецтва театру ляльок). Викладачка акторської майстерності для дітей, в Школі акторського та дикторського мистецтва. “Зубата втрата” – перша оригінальна п’єса Катерини. До цього були винятково інсценізації вже існуючих казок.
- Катерина ПЕНЬКОВА “ПОКИДЬКИ”. Вікова аудиторія: 6+. Відкрити.
- Учасниця фестивалів Тиждень актуальної п’єси та Drama. UA, лауреатка міжнародного літературного конкурсу «Коронація слова».
- Юлія КУЛІШ “ГРЕТЕЛЬ І ГЕНЗЕЛЬ: КРАМНИЧКА СОЛОДОЩІВ”. Вікова аудиторія: 6+. Відкрити.
- Про драматурга: авторка дитячих п’єс та повістей, відзначених на фестивалі Драма. UA та конкурсами україномовних п’єс для дітей та підлітків «Книжка на сцені» і «Корнійчуковська премія».
- Оксана САВЧЕНКО “КОЛИ МИ КУРИЛИ КОСМОС”. Вікова аудиторія: 16+. Відкрити.
- Про драматурга: учасниця театральних фестивалів Heidelberger Stückemarkt – 2017 (Німеччина), фестивалю-лабораторії Telpa Daugavpils – 2014 (Латвія) та «Тижня актуальної п’єси» (Україна). Співпрацювала з «Театром Переселенця». 2011 року була учасницею програми театру Royal Court (Лондон) для українських драматургів в рамках якої відбулася читка п’єси «І мені більше не цікаво як ти там». За цією п’єсою поставлена вистава «Бери, люби, тікай» в Молодому театрі. П’єси публікувалися в журналах «Дніпро», «Сучасна драматургія», збірнику «Кращі п’єси 2011 року» (конкурс «Дійові особи»).
* Якщо вас зацікавила якась з п’єс, просимо перед постановкою узгодити питання авторських прав з автором.