Національна спілка театральних діячів України / National Union of Theatre Artists of Ukraine
Включайтесь у спілкування!
Цифрові можливості для театрів

Запрошуємо Вас взяти участь у вебінарах, мета яких – знайомство театральних фахівців із корисними онлайн сервісами (Trello, RealtimeBoard, IFTTT, Google Analytics, Apper.in та інші). Темами окремих вебінарів стануть питання створення контенту та проведення рекламних кампаній для Facebook, YouTube, Instagram.

Вебінари проводитимуться з 5 лютого по 12 березня 2018 року; щопонеділка о 18:00.
Тривалість – 25-30 хвилин.

– 5 лютого 2018 – 18:00 Trello як інструмент упорядкування справ та завдань;
– 12 лютого 2018 – 18:00 Google продукти (Drive, Docs, Spreadsheets та інші);
–19 лютого 2018 – 18:00 Google Analytics / Google Alerts;
– 26 лютого 2018 – 18:00 Маркетинг театру в соціальних мережах Facebook, YouTube, Instagram;
– 5 березня 2018 – 18:00 Email маркетинг та MailChimp;
– 12 березня 2018 – 18:00 RealtimeBoard, IFTTT, Appear.in та інструменти спільної роботи.

Як долучитися?
– Заповнити реєстраційну форму: http://bit.ly/digital-theatre
(*за посиланням є можливість зареєструватися на конкретний вебінар, який Вас цікавить);
– у потрібний час зайти за посиланням яке ми надішлемо вам на пошту.

Обравши цікавий саме для Вас вебінар, Ви матимете можливість отримати на Вашу електронну адресу нагадування про подію, посилання на пряму трансляцію, а також додаткові матеріали після завершення вебінару.

Автор та ведучий: Богдан Головченко, керівник літературно-драматургічної частини Миколаївського академічного українського театру драми та музичної комедії

Приєднуйтесь! Включайтесь у СПІЛКУвання!

Примітка!
Ця примітка допоможе Вам обрати потрібний вебінар!

• Google Drive/Docs/Spreadsheets (створення, збереження та редагування документів, таблиць, інше)
• Google Alerts (своєчасне отримання сповіщень про нові матеріали)
• Google Analytics (аналіз ефективності сайту)
• YouTube реклама (краще побачити ніж прочитати та почути)
• Facebook реклама (супер потрібна штука)
• Створення контенту для Instagram (це не тільки статичні картинки, але й відео-історії та прямі включення)
• Email-маркетинг (надійний канал для сповіщення журналістів та глядачів)
• RealtimeBoard (спільна робота над візуальними дошками, мозковий штурм)
• Trello (цифрова візуалізація – методика управління)
• Mailchimp (центр керування email розсилкою)
• Buffer (відкладені публікації та аналіз)
• Appear.in (швидкі відео чат-кімнати)
• IFTTT (інструмент створення причинно-наслідкових зв’язків між подіями онлайн)